آرژنین کمپلکس( هر3 قرص حاوی 2000 میلی گرم آرژینین و 500 میلی گرم سیترولین)

مزایای مصرف

آرژنین نقش های متفاوتی را در بدن ایفا می کند که از مهمترین آنها می توان به تقویت سیستم ایمنی، افزایش کارایی بدن خصوصاً در ورزشکاران و سلامت سیستم قلب و عروق اشاره نمود. آرژنین محرک ترشح برخی هورمون ها خصوصاً هورمون رشد و انسولین است. این دو هورمون برای عضله سازی ضروری هستند. در عین حال اسید آمینه آرژنین با تحریک سنتز اکسید نیتریک به انبساط عروق کمک نموده و در خون رسانی بهتر به مغز و عضلات موثر است. همچنین آرژنین برای سنتز کراتین که منبع انرژی در بدن می باشد ضروری است. با توجه به مطالب فوق مصرف آرژنین به ورزشکاران برای افزایش کارایی توصیه می شود.

  سیترولین مالات تنها اسیدی است که می تواند آزادانه از غشاء میتوکندری رد شده و وارد سیکل کربس شود و در تولید انرژی بصورت ATP نقش داشته باشد. سیترولین مالات ترکیبی است که بطور گسترده ای برای درمان خستگی عضلات استفاده می شود. این ماده در تولید بیشتر ATP و جلوگیری از سفتی عضلات و خستگی عضلات موثر است.

نحوه مصرف:
ورزشکاران روزانه 3 عدد قرص یک ساعت قبل از ورزش مصرف نمایند.

قیمت هر بسته 90 عددی 49000 تومان
 
نوشته شده توسط نيما توكليان

http://viralian.com/images/p-l-carnitina.jpg

ال کارنیتین مایع ساخت کشور ایتالیا

- کمک به اکسیداسیون اسیدهای چرب و چربی سوزی

- کمک به درمان چاقی و کبد چرب

- تاخیر در بروز خستگی در ورزشهای هوازی

- در بسته بندی 10 عددی به صورت ویال خوراکی ، قیمت 24000 تومان

نوشته شده توسط نيما توكليان

http://nutra.ir/image/data/Products/MaxMuscle/max-bcaa-947.jpg

 قیمت 145000 تومان

Max BCAA ساخت شركت Max Muscle با هدف رساندن ميزان كافي از اسيدهاي آمينه لوسين، ايزولوسين و والين به بدن فرموله شده است. اين اسيدهاي آمينه در گروه اسيدهاي آمينه با زنجيره شاخه دار (BCAA) دسته بندي مي شوند. اسيدهاي آمينه با زنجيره شاخه دار با غلظت بسيار بالا (تقريبا 35%) در عضلات يافت مي شوند و با حفظ كردن منابع گليكوژن از تخريب پروتئين هاي عضله در حين تمرين جلوگيري مي كنند.

مطالعات نشان مي دهند كه دريافت ميزان مناسبي از BCAA، ذخيره سازي نيتروژن را بالا برده و تحليل بافت عضلاني برجسته را در حين رژيم و تمرين شديد، كاهش مي دهد.

استفاده از BCAAMax‌ ميزان ذخيره BCAA عضله را پس از تمرين بالا مي برد. اين امر سبب كاهش زمان لازم براي ترميم و بهبود بافت عضلاني مي گردد. به منظور افزايش جذب و كارايي اين محصول، شركت Max Muscle به ان ويتامين هاي B12،  B6 و زينك نيز افزوده است.

فرمولاسيون قدرتمند Max BCAA‌ به ورزشكاران بدن سازي و اشخاص با فعاليت فيزيكي بالا كمك مي كند تا از اثرات مفيد رژيم غذايي و ورزش تا حد امكان بهره مند شوند.

نكات كليدي:

·         تركيب مناسبي از 1200mg ال لوسين و 600mg از هركدام از اسيدهاي آمينه ال- ايزولوسين و ال- والين

·         حاوي ويتامين هاي B12، B6 و زينك

·         حضور 35 درصدي BCAA در بافت عضلات

پيام هاي كليدي:

ü       ضروري براي نگهداري عضلات

ü       جلوگيري از تخريب عضلات در هنگام تمرينات ورزشي

ü       افزايش ذخيره سازي نيتروژن

ü       كاهش تحليل بافت عضلاني در حين رژيم و تمرين شديد

ü       كاهش زمان لازم براي ترميم و بهبود بافت عضلاني

مشخصات:

-        بسته بندي:  قرص 180 عددي

-        مقدار هر سروينگ: 4 قرص

-        ميزان مصرف روزانه: يك سروينگ

-        تعداد سروينگ موجود در در قوطي: 45 سروينگ

-        نماينده انحصاري: شركت مهرگستر تامين دارو

-        ساخت كارخانه Max Muscle‌ - آمريكا

-        اين فرآورده براي تشخيص، درمان و پيشگيري از بيماري نمي باشد.

مواد متشكله:

اسيدهاي آمينه ال لوسين، ال- ايزولوسين، ال- والين، ويتامين B6، ويتامين B12‌، زينك، سلولز، منيزيم استئارت، استئاريك اسيد

روش مصرف:

30 الي 60 دقيقه پس از تمرين 4 كپسول به همراه آب مصرف شود

 

 

نوشته شده توسط نيما توكليان

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4
آمينواسيدها چه هستند؟

كداميك از آنها براي قبل و بعد از تمرين مفيدترند؟

آيا تفاوتي بين انواع آنها وجود دارد يا اينكه همگي يكجور مي‌باشند و تأثيرات يكساني روي بدن دارند؟

مسلم اين است كه اگر در مورد آمينوها بيشر بدانيد به عضله‌سازي و رشد خود كمك بهتري انجام خواهيد داد.

آمينواسيدها بلوك‌هاي سازنده پروتئين و پروتئين‌ها بلوك‌هاي ساختماني عضلات هستند. براي حصول بهترين و بيشترين نتايج ازتمرينات با وزنه خود نه تنها نياز به مصرف مقادير زيادي پروتئين داريد بلكه هم‌چنين بايد براي بدن بالانس خوبي از آمينواسيدها را تأمين كنيد تا مطمئن شويد كه بهترين ابزار عضله‌سازي را براي بدن خود تهيه كرده‌ايد.

براي رشد عضلات مهم‌ترين چيز حصول اطمينان از مصرف مقادير كافي پروتئين مورد نياز بدن (حداقل2/2 گرم به ازاي هر كيلو از وزن بدن) است. بعد از آن تمركز روي آمينواسيدهاي خاص به ويژه در زمان‌هاي اطراف جلسه تمرين است كه نتايج حاصله از تمرين را توسعه مي‌دهد.

برخي آمينواسيدها ضروري هستند و برخي ديگر غيرضروري. آمينواسيدهاي ضروري آنهايي هستند كه بدن نمي‌تواند آنها را از آمينوهاي ديگر توليد كند. آمينواسيدهاي غيرضروري هم آنهايي هستند كه بدن توانايي ساختن آنها از ديگر آمينوها را دارد. برخي از همين اسيد آمينه‌هاي غيرضروري براي به وجود آوردن توانايي ساخت و ساز آمينوها توسط بدن نقش بسيار حياتي و مهمي دارند.

والين - ليوسين - ايزوليوسين - تريپتوفان و متيونين از جمله آمينواسيدهاي كليدي به شمار مي آيند.

از جمله آمينو اسيدهاي غيرضروري كه نقش كليدي دارند مي توان به گلوتامين - آرژنين - تايروسين و آلانين اشاره كرد.

حالا سئوال مطرح شده اين است كه قبل و بعد از تمرين براي اينكه نتايج بهتري به دست آوريد چه آمينو اسيدهايي بايد مصرف كنيد؟ پاسخ اين سوال را در ادامه مطلب دكتر جيم استوپاني مي دهد:

/*]]-->گلوتامين

5 گرم قبل و 5 گرم بعد از تمرين از اين آمينواسيد استفاده كنيد. گلوتامين حين تمرين براي عضلات انرژي توليد مي‌كند و به كنترل مواد شيميايي كه توليد خستگي مي‌كنند كمك كرده و به شما اجازه مي‌دهد كه وزنه بيشتري بلند كنيد يا تكرارهاي بيشتري انجام دهيد. گلوتامين در وعده بعد از تمرين، يك دز مصرف اضافي است كه براي حصول اطمينان از توسعه رشد عضلات توصيه مي‌شود.

علاوه بر اين، گلوتامين يك آمينوي مقدار‌دهنده به سلول‌هاي عضلاني است كه رشد را بهبود داده و تخريب عضلات را كاهش مي‌دهد.

آمينواسيدهاي شاخه‌اي

(BCAAs)

آمينواسيدهاي شاخه‌اي عبارتند از والين، ليوسين و ايزوليوسين. 5 الي 10 گرم از اين اسيدهاي آمينه را هم قبل و هم بعد از تمرين مصرف كنيد. BCAAها به عنوان منبع سوختي تخريب شده و انرژي لازم در تمرين را تأمين مي‌كنند

هم‌چنين مصرف اين آمينوها به شكل مكمل از تخريب بافت‌هاي عضلاني بدن جهت تأمين انرژي جلوگيري مي‌كند. بعد از تمرين آمينوهاي شاخه‌اي براي سنتز پروتئين ضروري هستند و در نتيجه به تسهيل ريكاوري و رشد بعد از جلسه تمرين كمك مي‌كنند.

آرژنين

3 الي 5 گرم آرژنين قبل از تمرين مصرف كنيد تا به افزايش جريان خون و در نتيجه تأمين اكسيژن، مواد غذايي و هورمون‌هاي آنابوليك براي عضلات تحت تمرين كمك كنيد.

ديگر آمينواسيدها هم در اوقات ديگر روز مفيدند اما قبل و بعد از تمرين اوقاتي است كه مي‌توانيد با مصرف آمينوهاي معرفي‌شده كمك زيادي به رژيم غذايي خود بكنيد. با رعايت آنچه ذكر شد مي‌توانيد از تمرينات خود نتايج بهتري حاصل كنيد.

نوشته شده توسط نيما توكليان